Star Quality


Med raska steg pulsade jag och Maria oss till Viktväktarna idag för att väga oss. Vi fick se oss för så vi inte halkade och såg nog båda ut som två vilsna tanter på jakt efter våra rulatorer. Glashalt. Speciellt i våra snygga stövlar! Smile! Vi var där en kvart för tidigt så stod ute och småpratade lite om allt möjligt tills hon tillslut släppte in oss. Jag var först på vågen då Maria glömt att hämta ut pengar så hon fick springa iväg & göra det!

Jag var lite smånervös
då jag faktiskt vart riktigt slarvig i veckan. Men direkt visade vågen ett positivt resultat! Jag hade tappat 0,3 Kg, trots att jag ätis massor utav gott i veckan. Jag fick en guldstjärna i mitt häfte som bevis på att jag klarat första delmålet & studsade sedan av vågen!

Nu är det hårdhandskarna som gäller om jag ska gå ner 20 kg tills i sommar. Men jag vet att det kommer gå toppen! Nu ska jag bara sluta med alla dessa små dumheter så kommer kilona att rasa. Maria och jag är världens duktigaste på Viktväktarna. Vi kommer vara världens snyggaste tills i sommar. Jag kommer springa och köpa ny bikini om jag nått mit mål till min 23-års dag den 11 Juni 09. Jag ska ha den absolut snyggaste bikinin på stranden! No doubt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0