Nu Öppnar Bloggdesign Shoppen!


" Välkommen till designshoppen. Den drivs utav mig, Madde [Besök min blogg här] & är en sida som förhoppningsvis ska göra det lättare för er att få tag i den bloggdesign ni letat efter till ett bra pris som passar din plånbok. Här finns allt du kan tänka dig. Från färgglatt, till mörkgrått, från crazy till stilrent. Du har också möjlighet att beställa en alldeles egen design som du själv bestämmer hur den ska se ut. (Priset varierar då beroende på hur du vill ha din design.)

Förrut gjorde jag endast beställningsdesigner, men varför inte göra massor utav färdiga & lägga ut här? På så sätt kan ni få er design snabbare. Med tanke på hur stor efterfrågan är så tycker jag att detta är ett toppensätt att göra på. Här kommer du absolut att hitta något som passar just dig!
"


Besök Design Shoppen nu & ta dig en titt på den nyaste Designen " Easy Spring! "
Klicka på bannern ovanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0