Nervöst

Jag, Maria & Linda har gjort en film på Vård & Omsorg som jag sedan klippt till med hjälp av ett filmredigeringsprogram jag har på datorn. 12.10 är det dags att visa den inför hela klassen och jag är vrål nervös. Tänk om ingen skrattar åt våra roliga skämt? Kanske är det bara vi som förstår oss på den?

Och hur ful var man inte när man spelade in den? Efter en hel dag i skolan, trött och hängig stod vi där i metodövningsrummet och improviserade repliker. Jisses, jag är tom lite illamående. Jag som aldrig blir nervös. Fniss! Känner mig som en barnunge!

När jag kommer hem från skolan kommer jag lägga upp filmen på min blogg. Har ju inte kunnat de innan då jag vet att många klasskompisar läser min blogg & jag vill inte att de ska se den förns premiären! Oj, bara 20 minuter kvar!


Btw, idag är det dags för vägning hos VV!


Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Håller tummarna!

2008-11-24 @ 14:26:20
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: lisa

du skrev förut att ni veckohandlade, kan du inte lägga upp vad ni kommer fra tid för måltider varje vecka? ytterligare en anledning till å läsa din fantastiska blogg =)

2008-11-24 @ 17:28:12
Postat av: lisa

och lycka till med filmen!!!

2008-11-24 @ 17:28:57
Postat av: Maria

Det gick ju skit bra! Helen tyckte oxå det, ja sa ju att vi kommer få en grammis för bästa kortfilm.. Puss!

2008-11-24 @ 19:43:12
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0