Jag älskar Rob!

 

Det finns ingen som sjunger som Rob Thomas. Det finns inte en kille i världens som med sin röst får mig att darra, får det att pirra till i hela kroppen på mig. Det finns ingen som säger så mycket som har gör genom sin musik & sitt scenspråk. Rob, du förändrade mitt liv. Du gav mig förmåga att lyssna till musik och verkligen ta in den. Du lärde mig att känna, förstå & uttrycka mig genom att själv sjunga. Så många gånger har din musik hjälpt mig att stå upp när jag helst vill falla! Den gör mig också lycklig, vild, arg, ledsen! Åh den ger så mycket! Tänk om man fick chansen att berätta det för dig. Hur du faktiskt förändrat mitt liv! För det gjorde du, till det bättre!

Jag finner inte tillräckligt med ord att förklara min kärlek till din musik!
Unbeliveble!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0