Change my bedtime please!


Brumbrum & Freja i badkaret. En absolut omöjlighet att få upp henne därifrån! Vår badanka!


Jag är så trött & klockan är "bara" 21.24. Jag som inte brukar gå & lägga mig förns kl 00-01 någonstans. Men jag känner att det inte fungerar att slita ut sin kropp på det sättet längre. Jag har haft dessa galna sovvanor sedan jag var 15-16 år & nu måste det bli ändrig. Jag blir grinig, lat & lätt irriterad. Nej, det är inte den sortens tjej jag vill vara. I´d like to be a strong and happy person all the time liksom!!! Dags att ta tag i det nu Madde!

Imorgon är det tisdag & jag tänker låta det vara den dagen då jag börjar förändra. Det blir minst en timmes promenad varje dag. I ur och skur, jag lovar. De dagar jag gymmar är det ok att skippa promenaden om den inte hinns med. Gymmet ska besökas minst 2 ggr / vecka & det är kondition jag till större delen kommer att ägna mig åt. Sedan ska det bli ändrig på mina sovvanor som sagt. Senast, ja absolut senast 23.00 på vardagarna. För mig kommer det att bli en jätte skillnad! Sedan får vi se om det blir tidigare än så!

Jag har så mycket att fokusera på just nu att det inte funkar att gå & lägga mig såhär sent. Jag måste vara 100% skärpt & engagerad i skolan för att fortsätta få de bra betyg jag fått hittils. Och nu när jag är med i Viktväktarna också så är det väl ett kanontillfälle att ta tag i motion & sömn? 

Ja just det, måste börja klunka 2 L vatten / dag också ... minst! 
Jag vill också älska vatten & tycka om att springa! - En sak i taget! 

Nu går jag & lägger mig!
Skratt... Tror knappt mina egna öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0