Är det där jag?



Jag har mycket svårt att förstå att det här är jag. Hittade bilden på Tettes dator. Den togs i somras när jag var och shoppade upp mina 2000 kr på H&M! Hur har jag kunnat bli så fet på så kort tid? Visserligen är det bara ett par kg det handlar om, men man ser att jag bar på mer muskler då. Fan vad jag tränade i somras. Minst  ggr/veckan och åt LCHF! Det gav snabba och trevliga resultat!

Hoppas bara att det kommer gå ännu bättre med Viktväktarna nu och att jag tar tag i träningen igen! Måste rycka tag i mig själv känner jag! Skäll på mig bland mina kommentarer nu så jag blir lite peppad.

Jag är så chockad över denna bild. Visst, är inte smal där men kan iaf medge att jag ser mycket finare ut i kroppen!
Motivation så det skriker om det!

Ni läser väl min Viktväktarblogg?
http://femtiosjukilo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följde glatt din andra blogg om viktnedgången! Men du har inte uppdaterat på länge....

2008-11-18 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0