Sugen på att gifta mig...

Men det kommer jag inte att göra på minst 5 år! Det finns så mycket som ska fixas när vi gifter oss.

- Ringar
- Inbjudningskort
- Kläder till oss
- Kläder till brudnäbbar
- Kläder till bestman
- Kläder till tärnan
- Håruppsättning + naglar
- Bröllopsmeny
- Herrgård att äta bröllopsmiddagen på
  (Samt där vi kommer ha den stora bröllopsfesten)
- Bordsplacering
- Vigselprogram
- Alkohol till mat & fest
- Trubadur & Liveband
- Kyrkan i Järfälla
- Bröllopsresa
- Bil att åka i från kyrka - herrgården. (Ev häst & Vagn)
- Bröllopstårta
- Ev sovplats till gästerna
- Mm...

Jag tänker heller inte gifta mig förns jag gått ner minst 20 kg. Det är ett krav jag har på mig själv!
Sedan tänker jag heller inte gifta mig om bröllopet inte blir som jag skrivit ovan. Det är en dag
vi ska minnas resten av våra liv och då tänker jag banne mig inte gifta i nån halvdan klänning, tjock
som ett litet troll och ha den sk bröllopsmiddagen i en sketen matsal med någon torr jävla smörgåstårta
att bjuda på för att sedan gå på bio med min man.

Lucky me!

Vårt bröllop kommer att bli världens vackraste!

image296

VACKERT!


Kommentarer
Postat av: Melody

Ett hett tips att ha i tanken när du närmar dig den stora dagen! =) , då kan du iaf bocka av en del från din lista ;)

http://www.wallisfest.se

2008-05-06 @ 20:30:56
Postat av: Gitsie

Det är onekligen en hel del som ska ordnas när det är dags för bröllop.

2008-05-07 @ 06:51:42
URL: http://gitsie78.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Åh tack så mycket för din fina kommentar :) !
Hehe äsch du är säkert jätte fin som du är :)
Kram

2008-05-07 @ 11:34:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0