Sanningens Ögonblick

Gick in på kanal5:s webtv för att kolla lite Sanningens Ögonblick. Då såg jag att de sökte nya deltagare. YES - tänkte jag! Nu ska jag jävlar i mig söka! Det vore helt underbart att få vara med där. Min högsta önskan skulle vara att det kom en massa frågor om mina vänner så att alla fick se vilken genomärlig människa jag är egentligen! Jag kan inte ljuga ens i 2 minuter typ utan att få panik! Men självklart får vilken fråga som helst komma. Jag har ingenting att dölja!

Därför tänkte jag att vi kan göra en kul liten sak! Ni får fråga VAD NI VILL & Jag lovar på heder och samvete att svara ärligt! Skriv en fråga bland kommertarerna så sätter jag samman allihop med varandra och sen svarar jag. Den bästa frågan belönas med en överraskning!

Kommentarer
Postat av: Linnea

tycker verkligen inte att ni ska hoppa på någon MALIN, efterssom ja inte känner någon malin på wihrlpool, utan Malin jobbar via pema på en annan arbetsplats.

2008-05-16 @ 07:55:31
URL: http://mittlivsomlinnea.mittspejs.se
Postat av: lollo

det är svårt att ställa frågor om man inte känner personen så bra

2008-05-19 @ 08:21:48
URL: http://daloatf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0