Så jävla liten...

" Jag skriver inte om dig i min blogg. Det har jag aldrig gjort. Sen läser jag varken din eller Linnéas bloggar för jag vill inte bli inblandad i det hela! " Herregud, du är den största lögnaren som gått i ett par skor.

Gick in på bloggkoll och hittade din blogg. Där  man kan läsa de första raderna du skrivit i dina inlägg!
Och eftersom du publicerar mitt namn, min familjs och hittar på lögner så  du nästan tror dig själv så tänker inte jag vara sämre jag!





Eftersom det bara är hennes sk vänner som läser hennes blogg då den är lösenordskyddad kan hon hitta på precis vilken skit som helst.

Sofies´s Blogg  & Sofie´s Mailadress: [email protected]


ENJOY!

Trackaserad? Du vet mycket väl varför jag ringde dig.
Menar du att jag ska behöva publicera det också?

FÖRBANNAD!

Kommentarer
Postat av: Linnea

lägga ut någons mail adress, hur omogen får man vara!?

2008-05-15 @ 18:52:46
URL: http://enfattigprinsessasdag.webblogg.se/
Postat av: snälla.

Kan du sluta vara så dum mot sofie. Låt henne och rickard vara i fred.

2008-05-15 @ 20:06:30
Postat av: Olli

Eh, lägg inte ned tid på idioter! Det finns så mycket annat viktigt att lägga ned din tid på, din underbara dotter t.ex! Hoppas det löser sig

2008-05-15 @ 20:40:05
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du gör helt rätt! Av allt man kan läsa, så finns det bara en sak att säga om dom två...barnrumpor! VÄX UPP!

2008-05-15 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0