Riktig Vänskap

Vet ni vad riktig vänskap är?

Det är när en människa finns där för dig dag som natt. Stöttar dig när du mår dåligt och glädjs med dig när du mår bra. Det är en person som säger till en när hon tycker att man gör fel och vågar stå för det. Hon är ärlig, klok och helt enkelt underbar. Jag har en sån vän. Jag har min Sofie! Jag har tjatat om henne flera gånger i bloggen och hon är värd det. Hon är värd det absolut bästa!

Tack för din ärlighet & för att du är den du är!
Både jag, Stoffe & Freja älskar dig så mycket!

image334

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman du är min pärla. En gåva som ingen kan ta ifrån mig jag förvarar dig i mitt hjärta! Det är vi mot världen, Älskar dig

2008-05-13 @ 12:14:08
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0