Jason Mraz - The Remedy

Ingen kan väl kunnat undgå låten " Im Your´s" med den underbara Jason Mraz? Det är ett faktum, den kommer att bli årets sommarplåga.  Och med all rätt, den är ju faktiskt förjävla bra! Jag tänkte att om den är så bra så måste jag ju lyssna på hans andra låtar också! Efter lite klickande inne på youtube häromkvällen hittade jag en gammal goding med Mr.Mraz! Låten heter The Remedy och är en solklar låt om du vill bli på lite poppigare och bättre humör. Hursom så gör den iaf mig glad som en speedad kanin!

image335





Mmm, delicious!

Kommentarer
Postat av: Catrinen

Tack det samma, får jag säga! Grymt snygg header.

2008-05-13 @ 12:02:09
URL: http://catrinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0