Jag har inget liv?

En tjej skriver att hon och hennes kompisar ska åka till en annan tjejs arbete för att bara kunna stå och skratta åt "henne". Denna "henne" är mig! Det jag tycker är så komiskt är att hon skriver att jag inte har ett liv. Smile! Frågan är om det inte är tvärt om. Enligt mig har man inget vidare liv om man inte har någonting bättre för sig än att åka till människors arbete för att skratta åt dem. Det är tragiskt, det är pinsamt. It´s beyond words!



Sitter hemma hos min svärmor i viken just nu och har precis blivit bjuden på en underbar middag. Du är en fena på pastarätter du! Vi ska alldeles strax ta och bege oss hemåt för en lugn och skön hemmakväll! Hela helgen har vi legat ute hos svärföräldrarna vid deras pool och latat oss. Underbart! Freja har simmat alldeles själv med simpuffar och hon tycker det är så roligt. Hon är inte det minsta rädd. Det blir med av det imorgon! Lovely!

Tidigare idag har vi vart ute hos Frejas gammelfarfar och solat oss och blivit bjudna på än det ena, än det andra. Han fullkomligt älskar att ha oss på besök och tycker så fruktansvärt mycket om Freja! " Världens bästa unge! " Och jag kan inte mer än att hålla med! Vackrare finns inte! Fick sedan höra att jag ska få hans systemkamera och alla objektiv! Han hade tänkt att jag skulle få allt det av honom! Snacka om att jag vart glad. Känns så skönt när han säger att jag är mer än välkommen in i hans familj och att han tycker så mycket om dig. Ja, man blir lite småmallig då faktiskt!



Blir en jävla massa bloggande ikväll! Jag har fått en massa ny inspiration och har en massa härliga sommarkort att dela med mig utav! Ikväll händer det!

/ Maddelicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0