Utmanad

JAG HAR BLIVIT UTMANAD!

telefonlista

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Annika (Stoffes kusin) - Nej det har jag inte

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Johnny - En av världens underbaraste killar <3

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Markus (Lillebror) - Nästa helg

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Irene (Svärmor) - Söt & Snäll

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Mimmi (Moster) - Världens bästa moster

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Erika - Vi träffades när vi började jobba på Bauhaus samtidigt

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Hella (Stoffes syster) - Förhoppningsvis i veckan

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Heikki (Hellas sambo) - Vi är "krudisar"

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 någon gång?
Carro - Nej det har jag inte *saknar*

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Carro Stockholm - Har redan vart och skulle kunna igen, skumt roligt

PRATAR DU MED NR 44 OFTA?
Sofie (Stoffes brors fru) - Nej

KÄNNER DU NUMMER 1?
Anna (Lillebrors flickvän) - Ja det gör jag! Sötunge!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Cattis (Stoffes syster) - Ja, har ju gjort det några gånger

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Cattis Hem (Stoffes syster) - Min svägerska & Frejas gudmor

Jag utmanar:
Sofie B
Dizela
Zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0