Varje dag ska vara fantastisk!

Det var länge sen jag kände mig så slut i huvet som jag gör just nu! Ligger i vårt kolsvarta sovrum och i spjälsängen ligger Freja och snarkar, förkyld som hon är. Känns absolut tryggast att ha henne i vårt rum då. Usch vad hon hostar. Skönt iaf att hon inte har någon feber och att hon är pigg och duktig som alltid på att äta och dricka.

Jag tänker inte ens gå igenom dagen, ingen behöver veta! Nu låter vi er vara, de är erat liv och ingen bör lägga sig i. Jag önskar er all lycka och så vill jag säga återigen att vi finns här för er!

Jag kände att jag ville vara ensam en stund idag. Var arg på en väldig massa människor och kände att om jag skulle vart kvar hemma så hade jag bara gjort alla andra på dåligt humör också. Onödigt! Så jag tog mina sista 91 kr och åkte till donken. Shoppade loss lite middag och åt i bilen till lite skön musik. Sen gick jag in på maxi och köpte en anteckningsbok för att sedan gå tillbaka till bilen och skriva av mig lite. Vet inte om det funkade? Men jag vart lugnare iaf. Hoppas jag blir frisk från förkylningen snart så jag kan fortsätta träna som planerat. Mådde ju kanonbra den vecka jag tränade. Nu har jag blivit blekfet igen... Tröttsamt!

Någonting måste hända, människan måste börja se på varandra på ett annat sätt. Vi måste ta hand om och vara rädda om varandra. Se till att varje ögonblick blir något vackert och varje dag ska vara fantastisk! Jag orkar inte med dessa intriger, alla lögner, svek och tårar mer. Jag ska uppskatta människor och saker mer än vad jag gjort tidigare. Jag har en fantastisk familj, en underbar sambo, världens bästa dotter, släkt och vänner. Tak över huvudet och mat på bordet. Vad mer behöver man? Jag kommer inte på någonting! Jag är lyckligt lottad som har allt detta i mitt liv och jag vill ta vara på det och leva ett fantastiskt liv. Jag menar det, från och med imorgon.

Sex dagar kvar tills jag vill sluta röka!

Freja & Stoffe, inga ord i världen kan beskriva hur mycket jag älskar er! Ni ger mig liv, ni ger mig glädje, värme och lycka. Min alldeles egna familj. Min dotter & förhoppningsvis framtida man. Om han vill såklart. Snart firar du och jag tre år tillsammans & oavsett vad som hänt så har vi växt oss starkare och finns fortfarande här för varandra, som pojk och flickvän. Som bästa vänner. Du och vår dotter är mina allt!

Gonatt, nu ska jag kika på Ugly Betty.
Sometimes a girl needs a laugh before bedtime!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter teckensnittet som du skriver med? Tycker det är så fint! :)

2008-03-07 @ 07:28:58
Postat av: Sofie

bra gumms, vart lite orolig när jag inte fick svar på mina sms. men nu ser jag här att allt är "bra" och att du är hemma . love u

2008-03-07 @ 12:32:17
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0