Skrev lite i bilen på vägen hem igår!

Sitter i bilen på väg hem till världens sjukaste jävla stad. Har haft det helt underbart i Stockholm. Jag vill verkligen inte hem till Norrköping, men vad fan ska man göra? Vi har inte så mycket val liksom. Suttit och filat på Victorias bloggdesign och hoppas att hon ska bli nöjd. Men jag är fortfarande långt ifrån klar! Tror dock att hon kommer bli riktigt nöjd.


Igår kväll var det mega fest hos Kim och Carro. Fan va kul vi hade. Var länge sen jag hade så jävla roligt. Åt jätte god mat och drack alldeles för mycket! Det var jätte skönt att vara lite barnfria för en gångs skull, även fast vi saknade Freja så himla mycket! Ska lägga upp en massa bilder från igår när jag kommer hem. Vart riktigt sent igår. Vi gick och la oss vid 07 på morgonen.


Just nu sitter jag och lyssnar på Moments Bliss som är inledninslåten till 2900 Happiness. Åh vad jag önskar att jag levde som dem. Fina hus, fina bilar, fina kläder... Fina killar! Jo, det är ju definitivt ett plus! När jag hör den låten får jag någon konstig känsla i kroppen. Jag blir typ gladarg. Kan man kalla det så?


Känner mig konstig, mår illa och har ont i benen! Men det verkade ju som man kan få det enligt Carro om man ... *censur* Haha, det hade jag ingen aning om!


Bara för att reta L extra mycket avslutar jag med ett

XOXO


Kommentarer
Postat av: zandra

Joo du var ju full :-D Härligt att ni hade kul! Drömde om dig , haha berättar sen!

2008-03-25 @ 10:02:52
URL: http://zandrax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0