Skrev lite blogg i bilen förut!

Hallojs! Sitter här i bilen med laptopen och en Cappuccino-2-go. Tittar precis ut genom bilrutan och vad ser jag? Stockholm! As skönt, äntligen är vi här igen! Staden med stort S. Aldrig i livet hade jag trott att jag skulle längta tillbaka hit när jag väl flyttade till Norrköping, men oj vad fel jag hade. Stockholm har precis allt! Vackra byggnader, vackra människor, vacker skärgård, de bästa klädaffärerna, lyxigaste utelivet & de läckraste caféerna! Japps, Stockholm got it all! Men som jag tjatat om innan, snart ska vi flytta hit. Inte alls långt kvar!


Snart är vi hemma hos mams och co. Freja sover som en stock i sin barnstol så hon får väl träffa dom imorgon. Vårt lilla gull sover alltid så skönt i bilen. Iof gör hon det överallt! Hon är ju världens duktigaste och snällaste bebis! Det tycker man ju alltid om sitt eget barn!


Funderar över vad du tänkte på när du kommenterade min blogg? Du som inte ens läser den. Ännu en lögn kanske! Skitsamma, tänker inte ens ödsla tid på sånt där längre! Fjanterier!


HJÄLP! Nu började Offsprings - Why don´t you got a job? Och hör och häpna, Stoffe sjunger. Aj, mina öron! Han är jätte duktig på många saker, men sjunga kan han verkligen inte! Du är så söt älskling, nästan så det inte är sant! ... Allvar, nu spelar de Pretty fly for a white guy och nu sjunger han ännu värre! Vad ska jag ta mig till? Och inga öronproppar har jag heller? Shit, hur ska jag orka den bit som är kvar! *Blink Blink* ...


På Söndag ska vi träffa min "Pojkvän" Kim & hans flicka Carro. Det blir middag och lite vuxenpartaj! Min mams ska för första gången vara barnvakt åt lilla Frejsan hela natten!

Kommer ju att längta ihjäl mig efter min lilla solskensfrukt!


Oj, nu är vi framme!

C ya!


XOXO



Kommentarer
Postat av: zandra

Välkommen till huvudstaden! :-)

2008-03-21 @ 04:21:45
URL: http://zandrax.blogg.se
Postat av: Maria

Du har vunnit ngt i min blogg, kika in och kolla vad det är ;)

2008-03-21 @ 10:33:13
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0