Shoppingbilderna jag lovat er!

    
Bild 1:
 Åh, jag ville verkligen ha de här skorna, men jag kunde inte alls bestämma vilken av färgerna jag skulle ta. Så älskling sa att jag fick båda. Wiee, vart så gladis! Sen så fick jag mitt favoritvin också som matchade skorna perfekt! Hehe, kunde knappt bli mycket bättre!
Bild 2:
Röda sandaler till Freja som hon ska ha i sommar & ett par vita lite sportigare skor med gulddetaljer!
Bild 3:
Ser kanske inte så snygga ut på bilden, men de ser skitbra ut när Stoffe har de på sig. Han köpte även ett par helvita skor. Skitläckert 4 sure!
 
  

Freja fick också sex stycken jätte söta bodys i strl 75-80. Oj, vad du växer vår Sessa! Sen fick hon också ett par skitsnygga L.O.G.G byxor med rosa skärp & massa nya strumpor med halkpluppar under! Sötast i stan!


  



Sen fick hon två stycken nya Pyjamasar som Papi valde ut åt Freja. En med Hello Kitty motiv och en med Baby Tiger! Hon är så jäkla söt i tigerpyjamasen! Hello Kitty har hon inte provat än!
image118

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-03-17 @ 00:28:31
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Pernilla

Fin header :)

2008-03-17 @ 00:46:35
Postat av: natina

skopunkten är bäst! :)

ta tre betala för tvåå! YEAH! haha

2008-10-10 @ 14:40:03
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0