Mitt svar på era kommentarer!

Jag fick två söta Glad Påsk kommentarer i min blogg idag! Eftersom personerna ifråga har valt att blockera min IP adress så att jag inte kan svara i deras bloggar så gör jag det här!

Kommentar nr 1:
" Hittat en annan, var med än en annan visste. Killkompisar, jo tack sådana är lika viktiga som tjejvänner. Hur har du mage att skriva sådant här i ett inlägg på din blogg så alla andra kan se? Skriva om fängelse domen o allting. Fy helvete. Visa lite respekt mot mot han! Vara nyfiken o ta reda på det och fort in i bloggen och skriva. Rickard här tackar dig väldigt mycket! Han tackar även för ditt skvallrande för Jörgen. Ta bort dessa inlägg du skrivit om både mig och Linnea annars gör jag OCKSÅ en anmälan mot dig! "

Mitt svar: Anledningen till att jag skrev att det verkar som du har träffat en ny är pga hur du skriver om honom. Vi är många som tror att det är så. Enda tipset jag kan ge dig är att du slutar skriva o honom som att han skulle vara din flirt. Jag har verkligen inte skrivit om allting. Skrev att jag vart glad att domen inte vart vad den skulle vara. Sedan vill jag också tillägga att jag inte nämt några som helst namn, det gjorde du så bra själv i din kommentar! Du är mer än välkommen att göra en anmälan mot mig. Väntar med spänning på posten. Sen vill jag sist men inte minst bverätta för dig att en dom är en offentlig handling, vilket innebär att vem som helst får ta del utav innehållet. Det är bara att gå ner till tingrätten om du vill ha en egen kopia! Ha en trevlig påsk!

Kommentar nr 2:
" Hur normal är du som skriver ut domen i bloggen?! Är det så man visar att man är där som ett stöd? Att hänga ut dom sådär? Bara undrar?!"

Mitt svar: Återigen så har jag inte nämnt några namn! Det är det ni som gör. Jag har alltså inte hängt ut någon alls. Skriver även och berättar för dig att en dom är en offentlig handlig! Se mitt svar här ovan! Trevig påsk!

Sen undrar jag varför visst folk postar sina kommentarer anonymt, när jag ändå vet vilka ni är!
Jaja, lite knasigt är det!

Nehepp, nu ska vi till Stockholm!
Skrivs sen!

K Y S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0