Leo is my Fashion!

Herregud! Trodde att löjliga tonåsförälskelser försvann när man vart över 20. Typ Leonardo DiCaprio! Jag var hel galen i honom då Titanic kom på bio. För de första såg jag filmen fler än 20 ggr på bio och jag vet inte hur många på video. Mina väggar var tapetserade med bilder på Leo och jag hade så mycket småsaker beställt från hans webshop. Jag drunknade i hans ögon och ja, jag gör det än idag. Damn, kolla djupt in i dom? Läckert eller vad?

Har jag blivit löjligt förälskad igen? Allt började med att jag såg " The Man in the Ironmask  " igen. Efter det vart jag galen i honom igen! Suttit och googlat igenom typ 10000 bilde och httade tillslut min favvo! Fin va?

Shit, Leo har blivi man! GEEE MIG!

image156

Kommentarer
Postat av: Guess

Hellllooooo
I''m Lindsey Lohan!!!

2008-03-22 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0