Katthemmet (Fiahemmet) har grundlurat OSS!

Vi var tvugna att lämna in våra katter till Fiahemmet (Katthemmet) här i stan. Jag har blivit jätte allergisk. De var vårt sista hopp efter att vi annonserat på blocket, men ingen ville köpa två vuxna katter tillsammans. Då sa Fiahemmet att de ställer upp och tar in dem för att sedan kunna sälja dem TILLSAMMANS! Det var vårt krav då de ABSOLUT inte kan vara ifrån varandra. De mår riktigt psykiskt dåligt. De har blivit separerade från andra katter innan och mått hur dåligt som helst.

De lever som mor & dotter 4 resp. 3 år gamla! Lillan diar FORTFARANDE!


Idag åkte jag till katthemmet OANMÄLD för att se hur de har det. Hittade på buren två stycket namntavlor. De stod som en punkt: KRAV: De måste säljas tillsammans! MEEEEN, det var överstruket på bägge tavlorna. Jag frågade vad det innebar och en av personalen sa att det inte längre var ett krav att de säljs tillsammans. VA? Jag sa åt honom att ändra det omedelbart för de KAN INTE VARA IFRÅN VARANDRA! Han suckade och sa, jaja jag ska göra det....


Nu undrar jag, ska jag åka dit imorgon igen och se om det har ändrat tillbaka till så vi kom överrens om eller ska jag skita i det? Kan jag ringa polisen om de vägrar? Har de inte ändrat det imorgon så SVÄR JAG PÅ att jag tar med dem hem igen. Även om de försöker stoppa mig med polis. De ljög oss rakt upp i nyllet när vi stod och grät och var helt förtvivlade!


VAD SKULLE NI HA GJORT!

image94


Kommentarer
Postat av: Frida

Shit vad dålig stil. Man lämnar ju katter där för att man tror och vill att dom ska få det bra. Men guud vad dålig stil! Åk dit igen och kolla! För de är ju riktigt dåligt. Dom måste ju tänka på katterna! Nu blev jag faan lite irriterad..

2008-03-16 @ 21:49:04
URL: http://absolutefridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0