Jag är världsbäst!


Jag gjorde världens absolut godaste lasange igår. Jag som aldrig tidigare har lagat det. Iaf inte från grunden. Räknas Dafgårds eller Karins Lasange? Den här var fantastisk! Med lite hjälp från goa Tette gjorde jag typ världens godaste béchamel sås! Varvade med köttfärssås, lök, purjolök, heta kryddor, lasangeplattor och en riktigt krämig ost. Det var sjukt gott! Stoffe tittade på mig när han ätit upp och sa:

" Din gryta har fått konkurens! "

Jo visst var den god, men min g r y t a är oslagbar! Mitt hemliga recept som jag aldrig kommer dela med mig utav! Maddes thaigryta smaskiiit! Den ska jag nog laga idag, i think!

image122

Hur lagar du din lasange? Vad brukar du ha i?


Kommentarer
Postat av: Sara

Färska tomater på toppen är underbart gott, eller soltorkade!
Det är GOTT! Spenat blandat med keso i stället för köttfärs! Det är också GOOOOT!

2008-03-18 @ 13:44:07
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0