FEST IKVÄLL!

På en söndag! Det minns jag inte ens när jag var på sist! Men fan vad jag ser fram emot ikväll! Det ska bli så sjukt roligt! Jag fullkomligt älskar att umgås med min bästaste Kim! Och hans flickvän också såklart. Smile! Vi hade ju så roligt när ni var nere och hälsade på oss i Norrköping och Carro följde med mig till Palace för första gången! Jag kommer knappt ihåg hur vi kom hem, men det gjorde vi ju uppenbarligen tillslut! Roligt hade vi iaf!

Så ikväll blir det tacos och en massa god dricka! Åh, jag längtar ihjäl mig! Damn vad klockan går sakta idag! 
 
image167

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha det så jätte kul ikväll :D

2008-03-23 @ 18:13:43
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0