Badrummet snart klart!

Imorse 07.30 ringde elektrikern på dörren hundra gånger! Jävlar, brinner det tänkte jag! Var ju jätte rädd. Rusade ur sängen och klädde på mig, tog Freja på armen och rusade ut i hallen. Precis då låste han upp. Men fasen då, han kunde inte fixa något med elen eftersom rörmokaren inte dök upp igår och installerade badkar, toalett och handfat. Brand New! Så jag och elektrikern ringde hyresvärden på Hyresbostäder och han lovade att få hit rörmokaren idag! Så förmodligen kommer vi kunna använda badrummet idag! Utan lyse dock! Smile... Men elektrikern skulle komma imorgonbitti och fixa allting, plus att snickaren kommer och sätter upp nya krokar och speglar etc.

Måste skicka en STOR tack kram till vår lilla plattsättargubbe Östen som gett oss enna goa skratt. Han är en sån där liten "morfarstyp" som smyger omkring och skrattar för sig själv när han gör fel. Du var bara för gullig!

IDAG SKA JAG BÖRJA TRÄNA IGEN - Nu är jag äntligen frisk efter alla förkylningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0