Vad i helvete håller vi på med?

Förbannade människor! Vad i hela helvetet håller vi på med? Vad är det som händer med oss? Vi är monster! Ja, allihop! Antingen har jag blivit en riktig gnällkärring eller så har jag bara ett riktigt stort hjärta! Jag tror på det sistnämnda! Hela morgonen har jag suttit i min ensamhet och läst och sett videos inne på Fur Is Dead medans resten av familjen ligger och sover. Och jag är galet förbannad. På mig själv, på er, på oss allihop! 

Det är inte bara pälsindustrin som är fruktansvärd. Det är allt annat också. Skövling utav regnskogen, tjuvjakt, sälklubbning, föroreningar. Är ni medvetna om att allt detta görs utav oss människor för att VI ska ha det bra? Vi dödar, skövlar, sårar, bryter isär, slår, skär i och DÖDAR för att vi sen ska kunna sitta på våra feta arslen och äta god mat, lägga upp en bild på den senaste pälsmössan eller kunna åka bil till jobbet för att spara tid eller för att vi är för feta för att inte orka gå. Vart i helvete är vi på väg. Vad fan händer med oss!!!???

Utan djur så dör vi. Vi kommer inte att överleva!

Djuren gör ingenting elakt medvetet. De gör det för att överleva. Vi gör det för att kunna ha det bra!
Vi överlever väl för i helvete utan päls? Det finns fusk om ni nu måste bära päls av något slag!

Ni som bidrar till att pälsindustrin fortsätter måst ju vara helt jävla dumma i huvudet! Vart sitter ert hjärta? I plånboken kanske? Nej, inte ens det för ni har inget!

Jag ska göra något! GÖR DET DU MED!
Jag har vart inne och donerat pengar på Fur Is Dead. Gör det du med HÄR!

 Hörru din rika jävla idiot , vill du byta hem i en vecka?




Är det ok om någon gör så här med din Chiuaua?



Allt detta för att du ska ha en dyr päls? Sug!



Han ska precis bli din eller någon annans päls. Han ska flås levande och skrika tills han dör av smärta! Medans du samtidigt betalar en jävla massa pengar för att bära den senaste pälsen.

Jag finner INGA ord!




En Bloggkändis dom bla ser till att denna industri kan fortsätta är BLONDINBELLA!
Vilken jävla sopa! FY FAN!

Kommentarer
Postat av: Mli

Jo och hon har väl sagt öppet att hon faktiskt inte bryr sig om djuren. Bara hon får bära päls...äckligt är vad hon är.

2008-06-23 @ 12:37:52
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0