Uppdrag Viktminskning



Jag har tidigare i min blogg skrivit om min önskan om att gå ner i vikt. Jag köpte ett kombinerat gym & solkort men har nästan bara använt det för att sola. Jag gymmade skitbra den första veckan men efter att jag hade maginfluensa i Mars vart det ingen mer träning. Jag tappade all motivation och sket fullständigt i min vikt! Men nu är det dags att ta upp träningen igen. Jag tänker sätta upp mer realistiska mål än förra gången och inte stirra mig blind på vågen. Träning bygger muskler och muskler väger mer än fett. Jag måste försöka se det på ett annat sätt. Inte bara " Nu ska jag bli smal, fotomodell och Hollywoodskådis." Rom byggdes faktiskt inte på en dag! Jävligt sant ordspråk!

Så nu tänker jag ta tag i det här. Jag ska börja på allvar. Det får helt enkelt ta den tid det tar, men jag ska nå min målvikt och mina målmått. Det är inte längre en dröm, det ska bli sanning. Jag ska nå det! Jag ska bli hälsosam, sund och full av energi. Jag ska göra det för mig själv och för min dotter. Jag har gjort upp ett träningsschema som jag ska följa denna vecka. Det kommer förmodligen att se olika ut från vecka till vecka, men jag ska följa det. Här ser ni hur vecka 25 ser ut!



Kom igen och peppa mig nu!

För varje vecka som jag klarar mitt träningsshema kommer jag att lotta ut en massa fina priser!

N u  s k a  j a g  i v ä g  o c h  t r ä n a !




Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla tex på wedins eller din sko! kram

2008-06-18 @ 15:34:59
URL: http://bellablogg.se
Postat av: LOVISA

lycka till tjejen, inte för att du ser ut att behöva gå ner i vikt. men bara du mår bra så :)

2008-06-18 @ 17:31:59
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: DATING AND THE CITY

tack så mkt!

2008-06-18 @ 18:17:43
URL: http://datingandthecity.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: jodå, två systrar.



min dag? jaa, jobba 7-16, sen en infogrej o nu e de snart fotboll ;P

2008-06-18 @ 20:19:34
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Agnes

Lycka till !! Jag försöker också att gå ner i vikt. jag ska under sommarens 10 lovveckor försöka gå ner 10 kil, ett kilo i veckan. Ska försöka iaf ^^ Men jobba hårt och bli fit for fight :P

2008-06-19 @ 19:14:21
URL: http://kritisera.blogg.se/
Postat av: sofies mother

lycka till men tycker inte du ser ut att behöva gå ner,men man ska trivas ett tips skippa potatis o bröd ät mycket proteiner nötter direkt efter träning bättre o billigare än deras proteindrinkar de säljer.träna inte överdrivet risken är att man tröttnar

2008-06-22 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0