Söta Ashley Olsen!

Gomorron guys! Hoppas ni sovit gott & inte drömt en massa otäcka mardrömmar. Själv har jag inte en aning om vad jag drömt, vilket är något nytt för mig. Minns ju nästan alltid! Hursom, har precis gett Freja en flaska välling som hon äter i sin säng för att sedan förhoppningsvis somna om! Det brukar hon iaf göra! Så skönt med lite egen tid framför bloggen med en stor kopp kaffe! Fucking great!

Som varje morgon satt jag och googlade röda mattan och hittade en helt fantastisk bild på Ashley Olsen! Hon ser så fräsh och pigg ut. Verkligen naturlig! Jag älskar den här bilden, tycker hennes ansiktsform är helt fantastisk och hennes ögonbryn passar henne så bra! Well done! Ja okej, bjuder på bilden också!



Supersöta Ashley! Någon som vet vart man kan hitta hennes halsband?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0