Sarah Jessica (Carrie) Parker (Bradshaw)

Jag har alltid tyckt att Sarah Jessica Parker verkar vara en helt fantastisk människa med ett stort hjärta. Alla de intervjuer jag sett med henne får mig att gilla henne ännu mer. Hon verkar vara så jordnära och trevlig! Tycker inte ni det! Hittade en artikel om henne och de andra på aftonbladet.se och känner att jag är tvungen att dela med mig!

Idag har Sex & The City (Get Carried away) premiär i Sverige!
Well thats just fabulous!

Läs artikeln HÄR du med!





J a g  v i l l  h a  d e n  h ä r  o u t f i t e n !
SÅ SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Parisa

Jag ska se premiärvisningen, men det har varit svårt att undgå alla spoilers eftersom de flesta, alla, stora bloggar har behandlat just den filmen. Men jag har hållt mig undan och ikväll smäller det! Men jag blir lite irriterad av att alla säger att de liknar Carrie och föredrar henne, hon känns ju som en smältdeg av alla de andra och är otroligt nojig, när man tänker efter. Vem är du mest lik av SATC-brudarna? (Du får givetvis svara Carrie).

2008-06-21 @ 14:35:43
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej. Vill bara skriva att jag verkligen tycker om din blogg och att den blivit en av mina favoritbloggar. Jag har för bara ett litet tag sedan lagt in en länk till din blogg via min blogg. :) Ville bara skriva det.

Lycka till med din blogg och fortsätta med den stilen du har. :)

2008-06-21 @ 16:57:59
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0