Oväder

Stoffe och jag satt i soffan och kollade in lite disneymusik på youtube. Precis när det blixtrade till i en scen sa Stoffe:
" Blixtrar det ute? " " Haha, nej det är ju på datan. " Sa jag. Någon sekund senare åskade det så in i norden. Jag trodde aldrig det skulle bli tyst. Efter ett tag gick vi ut på balkongen för att Stoffe ville titta *söt.*

Jag var rentutsagt skiträdd. Jag som aldrig vart rädd för åska förrut. Men helt plötsligt fick jag för mig en massa saker. " Tänk om hela världens går under nu? Tänk om det bara smäller till och så försvinner hela jorden? Stoffe bara skrattade åt mig och tog mig tätt intill sig och sa att han älskar mig. Men jag var väl lika rädd för det så jag gick in och satte mig vid laptopen ist och drog ur laddaren. Sen sa jag till Stoffe: " Nu har jag dragit ur kontakten så nu kan inte blixten komma åt oss genom datan iaf. " Då skattade han bara ännu mer och sa att jag är så söt.

Vad ska en kvinna göra för att bli tagen på allvar här!?
Smile! =D

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen brevid Stoffe och titta på Ugly Betty. Wonderful! Hoppas nästan att Frejsan vaknar och är hungrig för då kan hon sova brevid oss inatt. Jag känner mig så lugn när jag har henns hos mig. Så trygg! Vår lilla prinsessa!

Ja just det, idag på Kolmården klappade Freja händerna för första gången! Så mysigt att se!



Kommentarer
Postat av: sofie

Ja visst är det sött, Engla klappar också händerna. Det som är så roligt är att klappem dem får till är ju som små myrklapp

2008-06-23 @ 10:32:10
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Stoffe

hahaha du va juh bara så söt! Åska o blixtar är juh grymt häftigt! Men man kan inte låta bli att älska dig lite extra vid såna tillfällen...hur nu det är möjligt :)

Hoppas din sovmorgon är skön!? Jag ska spela lite nu eftersom Frejas sover middag! Puss

2008-06-23 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0