Mormor-Mamma-Dotter Kväll!

Jag har vart sugen på en riktigt god sallad i flera dagar. Så när mamma ringde efter jobbet och frågade vad jag ville äta sa jag genast " Ceasarsallad! " Så jag började att förbereda kyckling och hemlagade krutonger. När mamma kom hem gjorde hon iordning en stor grönsallad och på det hade jag massa kyckling, krutonger och riven parmesanost toppat med färsk basilika. Till det drack vi det underbara il Conte vinet och hade det underbart i solen på balkongen. Minns inte ens när vi hade en mamma-dotter middag. Fast egentligen ska vi nog säga - mormor-mamma-dotter middag! Frejsan satt ju med oss också och mumsade på nygräddade plättar! Vaddå sweet!

Vart en kanonmysig middag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0