Lycklig Ung Mamma!

Jag är så lycklig över att jag är mamma. Att jag är en ung mamma är ju ett definitivt plus! Jag känner mig sprallig, glad och rolig. Inte gammal, hängig och trött. Jag är en grym mamma! Jag har fött fram en helt perfekt liten flicka som förgyller mitt liv. Det finns ingen som gör mig så lycklig och får mig att känna mig så betydelsefull som du Freja! Jag är stolt över mig själv. Över att jag lyckats få världens vackraste barn! Över att jag klarat av att föda normalt trots min enorma rädsla för smärta. Jag är stolt över att jag klarade av att amma trots blödande bröstvårtor och ilande smärta i hela bröstkorgen och ryggen. Jag är faktiskt det. Jag ser så mycket utav mig själv i dig, så mycket fint! Men mest av allt ser jag den underbara lilla tjej du är, din personlighet och dina fantastiska framsteg!

Man ska vara stolt över sig själv och det är jag!
För ingen hade kunnat gjort mitt barn bättre än jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0