Killed for your coat!

Jag blir så arg, så ledsen och så fruktansvärt förbannad! Enda sen jag jobbade på Kolmården 2006 har jag tyckt så fruktansvärt synd om alla utrotningshotade djur. Även djur som föds upp för att bli en mössa på ditt huvud eller en jacka runt din kropp. Jag skulle inte för mitt liv köpa en päls. Oavsett hur mycket pengar jag har.

Dessa djur föds upp i små små burar. Sedan förs det ut på ex. en gårsplan där de flås LEVANDE för att pälsen ska hålla bättre och vara finare. Sedan slängs dessa små djur på hög alldeles skinflådda för att dö. De skriker av smärta när dessa människor utför dessa "övergrepp!" Och allt detta kommer att fortsätta så länge "ni" köper pälsar, pälsmössor etc. Varför varför varför? Hur kan ni bidra till att detta får fortsätta. Ni är så vidriga, så äckliga!

Men, what goes around comed around!

Dumjävlar!!!



Du vågar inte ens kolla eller hur? Ska jag berätta en sak?
DETTA ÄR DERAS VERKLIGHET SOM DU LÅTER FORTSÄTTA OCH FORTSÄTTA OCH FORTSÄTTA OCH....


Help Stop the Cruel Fur Industry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0