Julia Roberts

Enda sedan jag såg Pretty Woman första gången har jag älskat JuliaRoberts fantastiska utseende! Hon är bland den vackraste människa jag sett. Älskar hennes stora leende som på något vis ser så ärligt ut. Hon verkar vara en fantastisk människa utifrån de intervjuer jag sett. Vilken underbar skådespelerska! Don´t you just love?



För ett tag sedan designade hon tillsammans med Emporio Armani ett armband. Det är fantastiskt fint och vill du också ha ett sådant rekomenderar jag att du tar en titt på Armanis hemsida!


Kommentarer
Postat av: PIMPIM

nja jag gillar nästan alla affärer , men menar du som finns på stan lr nätshopping ? :)

kram kram

2008-06-05 @ 07:36:19
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0