Jenna Jameson

Jag har legat i sängen i närmare två timmar med en iskall Miller och tittat på E! True Hollywood Story med Jenna Jameson. Och jag måste säga att jag tycker att hon är en fantastisk kvinna. Hon har nått alla sina mål och tagit sig dit hon ville. Nu regisserar hon och producerar sina egna filmer med företaget Club Jenna! Hon verkar så ambitiös, så målmedveten och stark. Vilken häftig person! 

Jag tycker att det är jätte bra att det finns människor som står för sina yrken. Bra som dåliga. Som är stolta över det! Att hon alltid bett sin pappa om råd och sedan följt dom! Amazing! 

Visste ni förresten att Jenna Jameson´s pappa är Polis och att hon inte heter Jameson i efternamn egentligen!? 

BRA JOBBAT TJEJEN!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :D

2008-06-21 @ 23:27:04
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0