Jag är GRYM!

Jag är helt fantastisk! Igår var jag helt säker på att jag inte skulle hinna till gymmet eftersom vi skulle vara hos Stoffes mamma och fira midsommar redan kl 12. Men jag tänkte att det spelar ingen roll om vi hinner eller inte. För detta gäller min hälsa och vår framtid. Så kl 10.30 var jag på gymmet (Var inte många där kan jag lova!) Började med 30 min på Crosstrainern och sedan 30 min på löpbandet! Jag som redan hade världens träningsvärk i benen klarade det iaf. Jag tror aldrig att jag vart så stolt över mig själv. (Förrutom när jag födde Frejsan såklart!)

Efter det belönade jag mig själv med 22 minuter i solariet, en skön dusch, sminkning och snygga kläder! Lyx a´la midsommar!

Vi kom fram till Stoffes mamma vid 13.15 ungefär, men det var det helt klart värt!



Nu ska jag bara hinna med en promenad idag också på 1 timme. Vi har lite att göra så hinner jag inte med det så får det bli 1 timme på crosstrainern här hemma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0