I became a Rockstar!

När jag var mindre var jag en typisk tjej tjej! Jag hade miljontalt flätor, hårspännen, klänningar, skor ja allt. Min mamma var övertygad om att jag skulle bli världens mest tjejiga tjej när jag blev stor. Och visst är jag tjejig, men inte ens i närheten av vad mamma kunde tro. Jag älskar mode, smink, modevisningar och allt sånt underbart. Men någonstans inom mig finns en mer rockig variant av tjej. Jag är helt galen i rockmusik. Alltough inte Slipknot och sånt skit. Nej nej, mer softrock. Som tex Nickelback, 3 Doors Down, Lifehouse, Matchbox 20 and so on. Det är helt fucking fabolus!

Så nu sitter jag här i en solstol på baksidan med laptopen i knät och lyssnar på härliga Rockstar av Nickelback. Den är grym! Kan bli annat än på bra humör? För att skämma bort er lite låter jag er ta del av förtillfället den absolut bästa låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0