Kul Helg & Saknar Freja

Oj! Det har vart en hektisk helg med en massa roliga saker att göra. I Fredags kom mamma och Markus ner till oss. Stoffe trodde att vi skulle till Kolmården allihop på lördagen, men det skulle vi ju inte. Så på lördagen ringde Eric som planerat för att ta med Stoffe på Gocart. Så Stoffe och Markus åkte med på vad-han-inte-visste-var-en-plandrad-Gocart och hemma stannade jag, mamma och Freja för att ordna med överraskningsfesten för Stoffe & Freja.

Vid 14.50 kom alla gästerna. tom Stoffes farfar fick jag hit! Stoffes pappa var minst sagt imponerad. Våra vänner från Stockholm kom också! Det var en massa folk här och när Stoffe helt oväntandes kom hem vid 15.30 tillsammans med Markus, Eric och Therese så stod vi allihop i vardagsrummet med bål och sjöng Ja må han leva!

Vi åt och drack gott! Sedan var det dags för "gamlingarna" att åka hem, tss! Frejsan åkte med min mamma hem till Stockholm och Markus stannade kvar hos oss. Vi fortsatte förfesta hemma hos oss och sjöng en massa härlig karaoke! Alla vart glada i hatten och runt 23 drog vi oss ner mot stan. Alla ville till Palace så det fick det bli. Vart lite orolig att min bror som precis fyllt 18 år inte skulle komma in på Palace med tanke på att det är 21 års gräns på lördagar. Men ägaren tyckte att han såg välvårdad och trevlig ut så det var inga som helst problem! Yes!

Sedan vart det drinkar, black jack, dans dans och åter dans! Lite småhångel hann jag och Stoffe med också! Oj så mysigt det var att vara ute tillsammans igen! Bara få rå om varandra! Det var också kanonkul att vara ute med lillebror. Han skötte sig exemplariskt hela kvällen!

Vid 02.30 vart alla utom jag hungriga så vi tog en promenad till max och efter det tog vi en taxi hem. Att gå igenon Marielund vid den tiden på natten och härma invandrarsvenska är inte det bästa! Smart drag av min pojkvän som gick och asgarvade åt sig själv hela vägen! Allt som allt var det en perfekt dag, kväll & natt!

Tack för Frejas alla fina paket!



Dagen efter vaknade jag vid 08.30 pigg som bara den och inte det minsta bakfull. Det första jag gjorde var att ringa och kolla så att allt var bra med Freja och det var det! Skönt! Efter det satte jag min i köket och åt lite frukost och kollade på film för att därefter storstäda hela lägenheten! Det tog sin lilla tid men vid 15.30 hade jag städat lägenheten och packat allt inför vår Stockholmsvistelse. Då vaknade Stoffe! Haha! Jag tyckte att han var värd att få sova ut! Efter det åt vi alla lite lunch och sedan åkte vi hem till mamma, Sofie och Freja i Stockholm!

OM JAG HADE SAKNAT FREJA!

Hon vart så glad att se oss och vi så jätte lyckliga över att se henne. Det var riktigt jobbigt att vara ifrån henne så länge! Jag ville inte lägga henne på kvällen sen. Ville att hon skulle vara uppe med mig tills jag gick och la mig. Men vid 22 tog jag mitt förnuft tillfånga och la henne. Hon somnade som en stock!




Nu sitter jag här i Norrköping tillsammans med Stoffe igen. Freja är kvar hos mamsen eftersom vi var tvugna att åka tillbaka med en massa möbler som Freja fått  av mamma samt hämta alla hennes födelsedagspresenter som hon ska få utav oss på lördag när hon fyller 1 år och så har jag inventering mellan 06-20.00¨på Plantagen imorrn!

Så ikväll har jag och Stoffe gjort iordning Frejas rum! Satt upp hyllor och lite utav möblerna hon fick. Vi fick inte med oss allt men nu är hennes rum så gott som klart. Nu är det kanonmysigt om man jämför med innan! Ska bli spännande att se vad hon tycker sen!

Nu saknar jag min bebis igen!
Imorrn åker vi tillbaka till Stockholm efter att jag slutat jobba vid 20.00 så vi hinner inte träffa henne imorrn innan hon går och lägger sig! Men på onsdag ska vi ha världens mysigaste dag! Längtar så efter dig min lilla bus! Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0