Grattis Sverige

Weho! Idag ska vi fira Sveriges nationaldag. Det görs bäst med ett par kalla öl och grillat. Så till kvällen har jag bestämt att det ska bli just så! Så du vet det Stoffe. Idag ska jag nämligen åka hem från Stockholm till sunkiga Norrköping. Något positivt med det hela är ju att Frejsan och jag får träffa vår Stoffe igen och att jag ska jobba hela helgen. Älskar!

Sedan är det födelsedagskalas hos min svärmor på lördag och dop på söndag. Dopet kan jag iof inte gå på med tanke på jobbet, men jag skickar dit Stoffe & Frejsan! Men lika glad är jag för det!

Grattis Sverige på din alldeles egna dag!



Världens finaste flagga & Världens finaste stad i bakgrunden!
Sverige är så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0