Fotboll & Öl

Smile! Här loggar man in på msn och vem tittar in om inte mitt ex gamla killkompis som jag och Cissi alltid hängde med förr i tiden. Hjälp vad tiden går fort! Det är sju år sedan man for runt på varenda fotbollsarena i Sverige och hejjade på Djurgårn när de spelade. Det var ju bara hur kul som helst. Man drack öl, samlades i humlegården och hade ett jävla sjå att ta sig till arenan sen lagom rund under fötterna. Men damn vad jag kan sakna den tiden.

Men, jag saknar inte Tomas någonstans. Det förhållandet hade jag gärna vart utan. Det var bara patetiskt och sjukt hela förhållandet. Men men, man lär av sina misstag och gör sedan bättre val i livet. Utan tvekan!

Oj vad man kan sakna sina ungdomsdar ibland.
Det är något charmigt med den tiden!

EM 2008 <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0