Fiasko!

När jag, L & S var mitt uppe i vårt bloggkrig fick jag höra en sak som idag förvånar mig något oerhört. L sa till mig att de har minsan heltidsjobb & inget sketet helgjobb som jag påstods ha. Okej, tänkte jag. Det är ju kanon att de har fast jobb med tanke på att deras barn går på dagis och deras män sliter arslet av sig för att dessa människor ska kunna bada i pengar. Men om de nu fått fast jobb så ska de ju ha all cred över att de äntligen fått arslet ur vagnen. Tummen upp!

Det som förvånar mig är att när jag läser deras bloggar så verkar de inte alls jobba varje dag? Knappt någonting faktiskt. Så frågan är om man verkligen kan klanka ner på folk (i detta fall mig) som både jobbar extra, pluggar & är mammaledig på samma gång, när man själv inte ens gör en tredjedel av det?

Jag höjer min hatt och skålar i champange för era heltidsjobb! Bra jobbat tjejer!

Kommentarer
Postat av: tönt.

patetiskt.

2008-06-04 @ 06:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0