Fabolus Shoppingday!

Imorse runt 10 bestämde jag mig för att jag och Freja skulle ner till Jakan och shoppa. Japp, idag igen! Det vart tre presenter till hennes födelsedag. Än sålänge är de hemliga! (Kommer visa allt hon fick när hon fyllt.) Jag bestämde mig för att ta en sväng in på systemet för att köpa en flaska av mitt absoluta favorit rödvin! Det är så underbart!  Det vore ett perfekt sätt att avsluta min Stockholmsvecka med till middagen och framför bloggen. Ikväll ska jag och mamma mysa till det med en stor hemlagad Ceasar sallad på balkongen! Don´t you just love the sunny eavnings!?

Vinet heter il Conte och kostar 59 kr på systemet!



Det vart också en Salt Water Spray till håret! När jag duschat och fönat håret i eftermiddags så hade jag i det och jag måste bara säga vilket fantastiskt resultat det vart. Jag är helt kär i den här sprayen. Den är så grym! Och vilket klipp sen, 39.90 kr på H&M



På Gina hittade jag en så underbart fin turkos/blå tubklänning. Den satt hur bra som helst och var även den rena rånet. 149 kr bara!



För att ha något snyggt till så blev det till att köpa ett nagellack. För er somföllt bloggen är det väl ingen nyhet att jag är helt såld på Depend´s nagellack? Det sitter jätte bra på mina naglar! Denna underbara färg har nr 123 och kostade endast 25 kr på Kicks!



Många säger att shopping inte gör en lycklig?
Vem var den första idioten att kläcka ur sig en så dum kommentar?

Style for Style
Sexy for Sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0