Core är extremt

YES! Träningen går superbra just nu! Jag är så galet peppad!

Maten går också bra, inget socker, potatis, pasta, ris eller vitt mjöl!
 
Igår åkte jag till gymmet runt 17.20 med tanke på att Corepasset började vid 18.30. Började med 35 min vid CrossStep. Det kändes mycket bättre igår än vad det gjorde i måndags. Jag pratade med både mamma och Stoffe i telefon utan att vara anfådd efter 20 min och det kändes så skönt. Känns uderbart att konditionen redanblivit bättre!

Core passet gick bra för att vara relativt otränad. Det var extremt jobbigt och det sved i hela benen. Trodde jag skulle kräkas! Men det gick jätte bra!

Bockat och klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0