Birthdaypresents!

När jag fyllde år fick jag ett presentkort av Stoffe att köpa väska för. Tack snälla det var nog bäst så! Du är väldigt bra på mycket saker, men just väskor har du inte riktigt öga för! Smile! Så jag valde den absolut vackrasteav dem alla!

I LOVE YOU!


Jag fick också ett jätte fint Pilgrim smycke! Du är bäst älskling!

 

Min mamma med familj skickade presenterna till Norrköping så jag fick hämta ut dem! Det vart jag så himla göadöver. Var så spännande! *Barn på nytt*

Jag fick en likadan tubklänning som jag köpte häromdagen fast en marinblå bla.



Sen fick jag också en blommig tubklänning, även den från Gina Tricot!
ME REALLY LOVE!



Sen fick jag en massa annat av mams med familj, men det ligger hemma i Norrköping så det kan jag inte fota!

Igår firade Markus som fyller 18 år på tisdag. Men det var även lite kalas för mig och mamma. [Mamma fyller samma dag som Markus och jag fyllde den 11 Juni] Det var verkligen hur mysigt som helst och vi åt en massa god mat som mamma stått och lagat hela helgen! Underbart mamma! Tackar!

Fick lite presenter då också, så här kommer lite bilder på några utav dem.

En gul kort klänning med en massa blommor på från Gina Tricot!
Till det fick jag ett stort härligt diadem.




Vad jag har fått:

Från Mamma med sykon:
 2 st tubklänningar, en Hortensia & en massa scrapbook saker

Från Stoffe & Freja:
Ett Pilgrim halsband & en väska

Hasse [Min låtsaspappa]:
Pengar

Från Svärfar & Svärmor I:

En vas med blommor i, en värmeljusstake & en värmeljushållare att ha på väggen

Stina & Erika:
Ett efterlängtat griskort *internskämt*, blommor & en liten nyckelknippsgris!

Från Svärmor P:
Massa kryddor att plantera & en massa köttfärssås Smile!

Anna [Min brors flickvän]:
En biobiljett till Sex & The Citysom vi ska se tillsammans!

Kim, Carro & Alma:
Vakra blommor & en hmm tvålpump! *asg*

Maria:
Blommor & ett skitsnyggt ljus

Erik & Therese:
Ett per Pilgrim örhängen

Mina kusiner med familj:
1 klänning & en diadem

Moster & hennes man:
En jätte snygg top

Min svägerska med familj:
Vattenljusskål med duk

På söndag efter midsommardagen ska vi fira tillsammans med pappa & familj. Blir lite lunch på kolmården och sen strosar vi väl runt där inne!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är grym tjejen, tänk på vad jag sa!

2008-06-16 @ 20:14:09
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du är grym tjejen, tänk på vad jag sa!

2008-06-16 @ 20:14:18
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/
Postat av: madelene

gillar halsbandet:) btw, du har jättemysig blogg=)

2008-06-16 @ 20:37:57
URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej gumms, Gillar den blommiga tubisen från G jätte mkt :D mkt fina saker fick du. Varför nämde du inte presentkortet du fick av dina pappa i innlägget? 6000 är ju inget man glömmer inte jag iaf :D

2008-06-16 @ 21:24:14
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0