Stranden

Nu sitter jag i soffan och hoppas på att Freja ska vakna snart så att vi kan åka till stranden och möta mamma & Sofie. Väskan är packad och jag sitter påklädd i min nya snygga bikini och beiga jeanskjol. Ska bli så skönt att bättra på brännan lite.

ÅH vad jag saknar att gymma & sola! Håller på att få lite Sol & Motion abstinens känner jag! =)

Den 1 September börjar jag med Cambridgemetoden igen. Men denna gång ska jag inte köra en vecka. Utan det blir 10 veckors programmet. Stoffes kusin körde det och hon gick ner 21 Kg. Utan att få någon som helst slapp hud eller falla tillbaka till de dåliga matvanorna. När jag har klarat de 10 veckorna så har jag (om jag också går ner 21 Kg) bara 4 Kg kvar till mitt mål. Så då lär jag väl förmodligen köra på tills jag gått ner 25 Kg! LÄNGTAR!

Sen lär jag väl rasa fortare eftersom jag tränar 3 ggr / vecka igen from Augusti!

Nu ska jag hitta på nåt annat tills Freja vaknar!

Pussas!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska börja med ren kur efter sommaren. Vi kan peppa varandra om du vill :)

2008-07-14 @ 23:08:32
URL: http://absolutefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0