Ny Blogg

HAHA! Jag har skapat världens kanske hemligaste blogg. Min alldeles egna självbiografiska blogg där varenda snuskig, hemlig och hjärtskärande detalj kommer att avslöjas. Det kommer såra er, förvåna er, skrämma er samt får er att vrida er av skratt. Jag tänker inte under några förutsättningar skriva ut bloggadressen här. Det ni får göra är att maila mig på:

[email protected]

om ni vill ha bloggadressen. Får jag veta att någon lämnar adressen vidare eller skriver ut adressen publikt så lösenordsskyddar jag bloggen omedelbart.

Jag lovar, ni vill INTE missa den!

ps. jag kommer fortfarande att ha kvar denna blogg och skriva lika mycket i den! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0