Not For Sale

 



Enda sen jag såg filmen Human Traffiking har jag önskat att jag hade så mycket pengar att jag på egen hand kunde stoppa människohandeln. Men det har jag inte. Nu lanseras det däremot ett halsband som vi alla kan köpa för att bidra med pengar mot människohandel. Det är ett halsband designat av Alicia Framis & Michael Lin och i det står " Not for Sale." För det första tycker jag att det är snyggt och för det andra så är det en otroligt bra början i kampen mot människohandel. För vi måste ju börja någonstans.

Det finns massor av olika designer på dessa halsband! Så se er omkring och hitta ett som passar just dig. Det ni ser på bilderna ovan finns för ynka $11, vilket i princip är ingenting!

Vill du också skaffa dig ett sådant halsband & hjälpa till och rädda våra barn? Här hittar ni ett av alla olika halsbandsmodeller. Klicka Här!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

www.notforsalecampaign.com skickar ju inte till sverige :(

2008-08-27 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0