Skönhetstips no1

Dags för skönhetstips nummer 1!

Jag älskar att exprimentera med mitt hår. Det är något av det roligaste jag vet. Färga, klippa, slinga, frissera etc. Nej, jag är inte frisör! Men efter allt jag provat så kan jag en hel del om hår och kvalité på de produkter du kan köpa i affären.

Det senaste jag gjort med mitt hår är att jag blonderat det. Det ska bli bättre än vad det är nu, så ni får inte se det i färg förens jag nått slutresultatet. Det jag gör nu är att jag använder ett silver schampo för att få bort de gula nyanserna. De oranga har redan försvunnit. Det funkar faktikt hur bra som helst och är ett måste om du som är brunhårig vill bli blond. När jag är klar med silver schampot så kommer jag lägga i en blond färg för att få det neutralare. Sedan väntar jag i 1 vecka och lägger sen i en ljus, ljus brun färg. Det kommer bli så snyggt!

Är det ett silver schampo du ska prova så ska du helt klart satsa på L´Oreal`s!
Det kostar mellan 100-150 kr och är helt klart värt varenda krona!


Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med, silverschampo är bra grejer å låter man det sitta i extra länge så blir det ännu bättre!!!

2008-08-01 @ 16:54:01
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0