Dags För Days

Dags för Days kommer jag att kalla den fantastiska idé jag kommit på att jag ska ha med i min blogg. Jag är ett stort fan av evighetssåpan Days of our Lives. Vem är inte det? Det är helt enkelt underbart.

Varje dag kommer jag att ge små hints av vad som kommer ske följande dag. Allt för att få er att längta så mycket som möjligt. Vem skulle inte vilja kunna spå en  daysdag i framtiden?

Dags för Days

Först och främst vill jag klargöra en sak. Chloe är inte död. Tydligen har hon fått så fula sår i ansiktet att hon inte vill visa sig för Brady. Därför är det bättre att låtsas att hon är död än att få återförenas med sitt livs kärlek.

Meems har ingen dödlig sjukdom. Hon är kort och gott gravid och väntar barn med Rex. Frågan är varför hon blödde om hon var Gravid? Missfall!?

Tony är " den egentliga mördaren" och har vart med och skapat Salem Ön. Återigen hade han sönder Romans sändare som kodar ut signaler till Salem PD. Hur han nu lyckats att skapa en sändare av de saker han hade?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0