Uppdaterar!

Damn, har sjukt mycket att göra nu! Har inte alls haft tid att blogga, men det får jag ta igen nu! Alla Hjärtans Dag var så otroligt mysig. Som jag skrev så började dagen med en mysig öväerraskningsfrukost med tända ljus, kaffe och annat. Men finast av allt, på bordet låg ett litet paket i lila papper med rosa "dutt" - vad kallas dom? Öppnade och i låg ett jätte vackert halsband. " Thank God it was silver!" Jag är inget stort fan av guld. Ser på något sätt så plottrigt ut! Tack älskling, jag vart verkligen hur glad som helst. Resten av dagen spenderade jag och Freja hemma och en stund hos Cattis. Därefter vart det gymmet! (Läs mer om det under Viktnedgång!) Till middag lagade vi lite romantisk mat som bestod av Ugnsbakad lax med räkor, romsås och en grönsallad. Stoffe fick snuska potatis själv. Blä! Men det var mysigt och enkelt och en perfekt Alla Hjärtans Dag.



Jag älskar dig Christoffer!

   

Mitt fina halsband som jag fick på alla hjärtans dag! Vart så glad älskling!
Och tack för den fina nallen du köpte till Freja, den var underbar!

       

Vår lilla bus ute hos farmor och farfar när vi var och städade bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0