Underbara Torsdag

Idag känner jag mig faktiskt riktigt glad. Vart riktigt uppvaktad i morse av min älskling. (Skriver mer om det ikväll!) Blev iaf en riktigt vacker start på dagen. Jodå! Vid 08.30 idag åkte jag och Freja till vårdcentralen för att kolla upp om hon åkt på någon infektion i halsen. De kollade öron, hals och lungor. Hon fick även ta ett litet stick i fingret. Allt gick hur bra som helst, och hon sa inte ett knyst. Jag har aldrig tidigare vart med om ett snällare barn. Hon hade jätte kul med sitt plåster hon fick om fingret sen. Hon kunde verkligen inte förstå vad det var för något. Sötast!

Efter det gick vi upp till Cattis. Jag skulle vara barnvakt medans hon gick till läkaren. Det gick hur bra som helst och de var så snälla så. Puh! Efter det lunchade vi tillsammans och sen gick Freja och jag hem. Hon för att sova och jag för att se Världens "sämsta" År. Vill ha mer, mer, mer! Är det bra eller vad! Hehe, jo! Men måste nog säga att 2900 happiness slår alla mina förväntningar. Det är så lyx att slänga sig i soffan kl 19 och titta på det. Så grymt bra! Vill aldrig att det ska ta slut. Jummie!

Sitter nu och för över en massa musik till mobilen som jag kan lyssna på när jag går till gymmet om en stund. Ska bli så skönt att få en riktig tränare som visar en exakt hur man ska gå till väga. Jag kommer att börja med att träna 3 ggr/veckan. Så idag blir mitt första pass! Längtar så mycket! Ska bli så skönt att sola efter det också. Börjar ju faktiskt bli brun redan nu, efter bara två gånger. Yeah, har så lätt att bli brun.

Avslutar detta med att lägga in ett klipp från Youtube, denna låt ger mig rysningar. En låt jag med säkerhet kommer att spela för mycket i sommar. Me like, oh yes alot! Ha det gott sålänge folket!



Kommentarer
Postat av: Sofie

en liten kolla bara, vilken blogg använder du dig av nu? är det bara denna eller? puss

2008-02-15 @ 21:29:04
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0