Träningvärk!

Jag har ont i nästan hela kroppen och speciellt i mage & bröst! Fan vad jag måste tagit i igår när jag körde Core. Det känns verkligen och det är väl det som är meningen! Det var lite kaos igår när jag kom till gymmet. Var där en halvtimma innan Core passet började med tanke på att jag skulle köra 35 min kondition innan. När jag skulle byta om fick jag en liten shock. Mina träningsbyxor var kvar ute hos svärföräldrarna. PANIK! Hur skulle jag då kunna träna? I jeans eller? Ringde Stoffe för att fråga om inte han kunde skjutsa in dom fort som fasen, men han var på promenad med Frejsan! Nej, tänkte jag. Jag måste träna idag! Sprang fort som fan ner till H&M och shoppade ett par skitsnygga svarta träningsbyxor och med slank även ett limegrönt träningslinne/t-shirt. Såja!

Sen var det bara att springa tillbaka och byta om! Yes, han till mitt Corepass precis! Det var skit kul och jag kämpade som bara den. Nu när jag verkligen kommit igång med träningen ska inte ett park sketna byxor stå i min väg. Nej nej! Efter passet skulle jag egentligen åka raka vägen till Stina. Tanken var ju att jag skulle tränat konditionen först, men det hann jag inte med. Så ist för att åka hem till henne på en gång bestämde jag mig för att köra konditionen efter Coren. Jag var helt slut efter 5 min på löpbandet. Shit tänkte jag, 30 min till? Pallar jag det. Jodå, med lite vilja så klarade jag mina 35 min och så var en timmes träning avklarad! Strenght and honor!

Idag då! Japp, jag och Freja gav oss ut på vår 45 min promenad som planerat. Vi tog med oss svärföräldrarnas hund Tilda också så det var en toppen prommis! Mysigt! Trist att det var så sunkigt väder bara!

Imorgon är det spinning på gymmet & 35 min styrka! Längtar! Efter det blir det lite solning och sedan hem till Stina. Vi ska förbereda lite inför hennes bröllop som är på lördag & baka en massa onyttiga myffins! Jag kommer tillåta mig själv att äta EN på bröllopet! Blir nämligen ingen tårtbit för mig eftersom jag är allergisk mot marsipan! Vill tillägga att hela veckan har Stoffe och hans pappa moffat i sig hembakade kanelbullar. Stor favvo! Men jag har inte rört en enda! Vad säger vi om det då people!? Madde är så taggad just nu att inget socker tar sig igenom!

Nu ska jag kolla in 2900 Happiness LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0